DIRECT INSCHRIJVEN >

GRATIS PROBEREN? >

Conditieles/

Conditietraining houd in dat je je uithoudingsvermogen traint, dus het vermogen van je lichaam om gedurende langere tijd een bepaalde activiteit vol te houden. Dit wordt ook wel duurconditie genoemd. Bij de oefeningen train je idealiter op 55 % tot 75% van je maximale hartslag. Om je maximale hartslag te bepalen kun je de volgende regel nemen. 220 – je leeftijd = je maximale hartslag.

Conditietraining is door de intensiteit en de duur ook ideaal om vet te verbranden. Als je dus wilt afvallen is conditietraining een perfect hulpmiddel. Bij de workouts wordt de energie in je lichaam met behulp van zuurstof verbrand, dit wordt ook wel de aërobe verbranding genoemd. Hiervoor zijn twee brandstoffen belangrijk, koolhydraten en vetten. Als de verbranding in je lichaam door middel van zuurstof gebeurt worden er in het begin koolhydraten, maar later vetten verbrand. Ideaal dus voor het afvallen.

Conditieles wordt gegeven op locatie: Studio Aktief

Van 29 juli t/m 25 agustus is er een zomerrooster actief! Klik op deze link !!

MAANDAG /

DINSDAG /

WOENSDAG /

09:45 Conditieles

DONDERDAG /

VRIJDAG /

ZATERDAG /

© 2019 STUDIO AKTIEF /
WEBDESIGN NIEUW ONTWERP/